Thursday 13 October 2016

Final Paper DIA

Assalamualaikum .
A very good morning . Macam biasa tiba tiba perasaan nak update blog tu menular , maka update lah blog ni ye .
Aku ada lagi 3 paper untuk final in sha Allah will be my last semester for diploma in accountancy . So , aku baru lepas mohon untuk degree account for my next journey . Ingatkan nak apply acca (professional accounting) but i have to wait bulan 1 baru apply . Doakan jelah yang terbaik kan . So , lepas aku balik dari Cameron tu , and lepas aku update blog haritu , my iphone mampos and require to restore . Plus lcd need to be replace dan agak mahal . Kalau nak hantar kedai untuk format pun dia kata agak lama sebab internet lambat . Aku dah seminggu cuba format sendiri paaki wifi uitm but asyik error je . So harini genap 14 hari tanpa phone . But i still online facebook twitter kat laptop . Nak chat ngn ibu ke ngn baba ke pakai facebook lah hahaah . Handphone tu boleh buat emergency call je . so kadang2 , aku boleh je nak call tu . hahah , tapi contact number kat emergency je lah . Banyak pulak cerita .

So , final paper tinggal lagi tiga , tapi sedih lah nak berpisah dgn kawan2 . Haihhhh sedih betul .

No comments:

Post a Comment